Národní bezpečnostní úřad přijme:

Právník

(Místo výkonu práce: Praha)

Náplň činnosti:

  • tvůrčím způsobem se podílí na přípravě složitých systémů právních úprav s dopady na právní poměry České republiky nebo je posuzuje v rámci legislativní činnosti,
  • podílí se na jednáních pracovních skupin a orgánů EU a NATO v oblasti ochrany utajovaných informací,
  • spolu s věcnými gestory se zúčastňuje projednávání návrhů právních předpisů podle pokynu vedoucího oddělení,
  • tvůrčím způsobem zpracovává návrhy právních předpisů v oblasti ochrany utajovaných informací a návrhy interních aktů řízení v působnosti Úřadu,
  • samostatně zpracovává odborná stanoviska Úřadu z oblasti ochrany utajovaných informací, po legislativní stránce odpovídá za zpracování přidělených materiálů pro vládu, Bezpečnostní radu státu, Parlament České republiky, případně pro další orgány a osoby,
  • samostatně zpracovává stanoviska Úřadu k návrhům právních předpisů nebo materiálům nelegislativní povahy předkládané nebo posuzované Úřadem, odpovídá za soulad předkládaných materiálů s Legislativními pravidly vlády, Jednacím řádem vlády nebo Jednacím řádem Bezpečnostní rady státu,
  • samostatně po legislativní stránce zpracovává podklady předkládané Úřadem vládě, Parlamentu České republiky, případně dalším orgánům státu,
  • podílí se na zpracování podkladů Úřadu do Plánu legislativních prací vlády,
  • samostatně zpracovává stanoviska Úřadu k návrhům obecně závazných právních předpisů.

Požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo,
  • velmi dobré analytické schopnosti a myšlení,
  • 2 roky praxe na pozici legislativního právníka výhodou.

Nabízíme:

  • práci v příjemném prostředí,
  • odpovídající finanční ohodnocení,
  • zaškolení v oblasti tvorby právních předpisů,
  • profesní a jazykové vzdělávání,
  • zázemí stabilní státní instituce,
  • pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením
    vlády č. 564/2006, v platném znění.

Součástí přijímacího řízení je následné provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle
zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění.

Server Administrator pro Národní centrum kybernetické bezpečnosti

(Místo výkonu práce: Brno)

Národní centrum kybernetické bezpečnosti (NCKB) je moderní státní institucí, která zajišťuje kybernetickou bezpečnost České republiky. Tým našich profesionálů je zodpovědný za ochranu kritické informační infrastruktury a významných informačních systémů ČR. Zajišťujeme ale také informační servis, legislativní aktivity i koordinaci národní a mezinárodní spolupráce v této oblasti. NCKB je součástí Národního bezpečnostního úřadu.

www.govcert.cz | Twitter: @GOVCERT_CZ

Náplň činnosti:

  • zajišťovat naprostou funkčnost serverové infrastruktury NCKB, která je důležitá pro všechny naše aktivity,
  • spravovat naše servery (Windows - verze, 2012R2 a 2016; Linux - RedHat 7.x),
  • instalovat a implementovat nové vybavení a software,
  • optimalizovat jejich chod - a aktivně navrhovat další zlepšení,
  • zapojovat se do ICT projektů a poskytovat konzultace projektovým týmům.

Požadavky:

  • 2 a více let zkušeností s prací na obdobné pozici,
  • velmi dobrá znalost Microsoft Windows server na úrovni domény (2008, 2012),
  • velmi dobrá znalost Active Directory, Group Policy, SCOM, SCCM, WSUS, Microsoft Exchange (2007 a vyšší),
  • velmi dobrá znalost Linuxové serveru RedHat Enterprise Linux verze 6 a 7,
  • velmi dobrá znalost TCP/IP, DHCP, DNS, L2 a L3 komunikace,
  • znalost iDRAC, iLO, IMM,
  • dobrý rozhled v oblasti IT klientských a serverových technologií,
  • znalost angličtiny (schopnost řešit incidenty ústně i písemně),
  • středoškolské vzdělání (VŠ výhodou).

Co pro je pro nás velkou výhodou:

  • znalost virtualizace na bázi KVM - RedHat Entterpise Virtualization,
  • znalost virtualizace HYPER-V,
  • znalost SAN technologií výhodou,
  • znalost podnikových procesů a jejich provázanosti v informačních technologiích,
  • dobrá znalost Office produktů (LibreOffice a MS Office).

Koho hledáme:

  • umíte pracovat samostatně, včetně samostatného řízení menších projektů,
  • dokážete analyzovat problém a vždy najít řešení,
  • jste svědomitý a důsledný - můžeme se na Vás spolehnout,
  • rád pomáháte ostatním a nemáte problém pracovat v týmu,
  • jste zvyklý dobře komunikovat a předávat informace.

Součástí přijímacího řízení je následné provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění.

Nabízíme:

  • inspirativní prostředí, práci s moderními a často zcela unikátními technologiemi,
  • dobrý tým a příjemné kolegy, kteří Vám vždy pomůžou (nejen na začátku),
  • široké možnosti se dále vzdělávat (odborné kurzy, certifikace i lekce cizích jazyků),
  • výhody stabilní státní instituce (která se ale bude do budoucna dynamicky rozvíjet),
  • práci na plný úvazek s možností smlouvy na dobu neurčitou,
  • příjemný plat,
  • 25 dní dovolené,
  • sick days,
  • další benefity (příspěvky na sport a kulturu, možnost využít partnerská sportoviště, rekreační zařízení, lékařskou péči...),
  • pracoviště poblíž centra Brna včetně možnosti zajistit na začátek krátkodobé ubytování, pokud se chcete přestěhovat.

V případě Vašeho zájmu nám zašlete Váš životopis na e-mail: a.pacner@nbu.cz (do předmětu prosím uveďte název pozice).

Network Administrator pro Národní centrum kybernetické bezpečnosti

(Místo výkonu práce: Brno)

Národní centrum kybernetické bezpečnosti (NCKB) je moderní státní institucí, která zajišťuje kybernetickou bezpečnost České republiky. Tým našich profesionálů je zodpovědný za ochranu kritické informační infrastruktury a významných informačních systémů ČR. Zajišťujeme ale také informační servis, legislativní aktivity i koordinaci národní a mezinárodní spolupráce v této oblasti. NCKB je součástí Národního bezpečnostního úřadu.

www.govcert.cz | Twitter: @GOVCERT_CZ

Náplň činnosti:

  • převzít zodpovědnost za fungování naší síťové infrastuktury (utajovaná, neutajovaná a laboratorní síť LAN) a řešit související problémy a incidenty,
  • spravovat síťové prvky - Cisco, Extreme networks, Fortinet,
  • spravovat produkt WMware NSX na síťové úrovni,
  • zajistit pokročilý BGP routing,
  • instalovat a implementovat nové síťové vybavení,
  • optimalizovat síťový tok, určovat jeho pravidla a aktivně navrhovat další zlepšení,
  • zapojovat se do ICT projektů a poskytovat konzultace projektovým týmům.

Požadavky:

  • 3 a více let zkušeností s prací na obdobné pozici - hledáme opravdu zkušeného člověka,
  • vynikající znalost TCP/IP, DHCP, DNS, L2 a L3 komunikace,
  • znalost směrovacích protokolů OSPF a BGP,
  • znalost Fortigate firewallu (VDOM, Policy, routing, VPN, IPsec, GRE...),
  • zkušenosti s Multi VLAN prostředím, VRF, IPSec tunneling, QoS,
  • všeobecný rozhled v oblasti síťové architektury a technologií,
  • znalost angličtiny (schopnost řešit incidenty ústně i písemně),
  • středoškolské vzdělání (VŠ výhodou).

Co pro je pro nás velkou výhodou:

  • znalost skriptovacího jazyku Bash nebo podobného,
  • orientační znalost Redhat Linux 7,
  • relevantní certifikace (Cisco CCNA, CCMP...),
  • znalost podnikových procesů a jejich provázanosti v informačních technologiích,
  • dobrá znalost Office produktů (LibreOffice a MS Office).

Koho hledáme:

  • umíte pracovat samostatně, včetně samostatného řízení menších projektů,
  • dokážete analyzovat problém a vždy najít řešení,
  • jste svědomitý a důsledný - můžeme se na Vás spolehnout,
  • rád pomáháte ostatním a nemáte problém pracovat v týmu,
  • jste zvyklý dobře komunikovat a předávat informace.

Součástí přijímacího řízení je následné provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle
zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění.

Nabízíme:

  • inspirativní prostředí, práci s moderními a často zcela unikátními technologiemi,
  • dobrý tým a příjemné kolegy, kteří Vám vždy pomůžou (nejen na začátku),
  • široké možnosti se dále vzdělávat (odborné kurzy, certifikace i lekce cizích jazyků),
  • výhody stabilní státní instituce (která se ale bude do budoucna dynamicky rozvíjet),
  • práci na plný úvazek s možností smlouvy na dobu neurčitou,
  • příjemný plat,
  • 25 dní dovolené,
  • sick days,
  • další benefity (příspěvky na sport a kulturu, možnost využít partnerská sportoviště, rekreační zařízení, lékařskou péči...),
  • pracoviště poblíž centra Brna - včetně možnosti zajistit na začátek krátkodobé ubytování, pokud se chcete přestěhovat.

V případě Vašeho zájmu nám zašlete Váš životopis na e-mail: a.pacner@nbu.cz (do předmětu prosím uveďte název pozice).

Analytik - Personální bezpečnost

Náplň činnosti:

  • zpracování žádosti fyzické osoby v rámci provádění bezpečnostního řízení o vydání osvědčení fyzické osoby nebo dokladu o bezpečnostní způsobilosti fyzické osoby,
  • vyhodnocování splňování podmínek pro vydání osvědčení fyzické osoby/dokladu o bezpečnostní způsobilosti u držitelů osvědčení fyzické osoby/dokladu o bezpečnostní způsobilosti,
  • přímá komunikace a metodická činnost se žadateli o vydání osvědčení fyzické osoby, komunikace s orgány státní správy a institucemi,
  • zpracování dílčích rozborů a zpráv o situaci na úseku ochrany utajovaných informací u fyzických osob v ČR,
  • analýza a zaujímání stanovisek k různým materiálům z bezpečnostního hlediska,
  • příprava a vypracování správních rozhodnutí.

Požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu ekonomického, bezpečnostního nebo humanitního směru,
  • dobrá orientace v právním řádu ČR,
  • velmi dobré analytické schopnosti a myšlení, vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu,
  • pečlivost, přesnost a odpovědnost,
  • odolnost vůči psychické zátěži.

Místo výkonu práce je Praha.

Nabízíme:

  • práci v příjemném prostředí,
  • přístup k moderním technologiím,
  • profesní a jazykové vzdělávání,
  • zázemí stabilní státní instituce,
  • pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády
    č. 564/2006, v platném znění.

Součástí přijímacího řízení je následné provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle
zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění.

Analytik – Průmyslová bezpečnost

Náplň činnosti:

  • zpracování žádosti podnikatele v rámci provádění bezpečnostního řízení o vydání osvědčení podnikatele,
  • vyhodnocování splňování podmínek pro vydání osvědčení podnikatele u držitelů osvědčení podnikatele,
  • přímá komunikace a metodická činnost se žadateli o vydání osvědčení podnikatele, komunikace s orgány státní správy a institucemi,
  • zpracování dílčích rozborů a zpráv o situaci na úseku ochrany utajovaných informací u podnikatelů v ČR,
  • analýza a zaujímání stanovisek k různým materiálům z bezpečnostního a ekonomického hlediska,
  • příprava a vypracování správních rozhodnutí.

Požadavky:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání ekonomického nebo bezpečnostního směru,
    dobrá orientace v právním řádu ČR,
  • dobrá orientace v právních předpisech upravujících podnikání v České republice (občanský zákoník, živnostenský zákon, zákon o obchodních korporacích, zákon o veřejných rejstřících),
  • znalost práce na PC,
  • velmi dobré analytické schopnosti a myšlení,
  • vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu,
  • pečlivost, přesnost a odpovědnost,
  • odolnost vůči psychické zátěži,
  • praxe v oblasti účetnictví podnikatelů výhodou.

Místo výkonu práce je Praha.

Nabízíme:

  • práci v příjemném prostředí,
  • přístup k moderním technologiím,
  • profesní a jazykové vzdělávání,
  • zázemí stabilní státní instituce,
  • odpovídající finanční ohodnocení.

 

  • Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění.

Účetní

Náplň činnosti:

Komplexní zajištění finanční i materiálové účetní agendy, zejména:

  • sestavování účtového rozvrhu pro dané účetní období v souladu s postupy účtování pro organizační složky státu,
  • sestavování měsíční analytické předvahy, detailní předvahy a syntetické předvahy výdajů,
  • zabezpečení předepsané archivace účetních dokladů,
  • příprava podkladů pro rozpočet mzdových prostředků.

Požadavky:

  • středoškolské vzdělání,
  • tři roky praxe jako účetní,
  • praxe ve veřejné správě výhodou,
  • dobrou znalost MS Office/Libre Office,
  • samostatnost, pečlivost a zodpovědnost,
  • aktivní přístup ke svěřeným úkolům, ochotu učit se novým věcem.

Místo výkonu práce je Praha.

Nabízíme:

  • práci v příjemném prostředí malého kolektivu,
  • odpovídající finanční ohodnocení,
  • zaškolení v ekonomickém systému a pro státní pokladnu,
  • profesní a jazykové vzdělávání,
  • zázemí stabilní státní instituce,
  • pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády č. 564/2006, v platném znění.

Součástí přijímacího řízení je následné provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění.

Referent státní správy – specialista SW


náplní činností je především Vývoj kryptografických prostředků dle zákona č. 412/2005 Sb., ve znění pozdějších předpisů.

Požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání technického nebo matematického směru (zaměření na informační technologie),
  • praktické zkušenosti s vývojem SW aplikací a programováním v prostředí .NET (Visual Studio) nebo Java výhodou
  • znalosti z oblasti kryptologie a bezpečnosti informačních technologií výhodou,
  • předchozí zkušenosti z vývoje, hodnocení nebo testování kryptografických prostředků nebo informačních a komunikačních systémů výhodou,
  • praktické zkušenosti se správou a provozem kryptografických prostředků výhodou,
  • znalost angličtiny umožňující práci s odborným textem,
  • aktivní a tvůrčí přístup k řešeným úkolům.


Práce je možná i pro absolventy vysoké školy se znalostmi z oblasti kryptologie a informačních technologií.

Místo výkonu práce je Praha.

Nabízíme:

  • práci v příjemném prostředí,
  • přístup k moderním technologiím,
  • profesní a jazykové vzdělávání,
  • zázemí stabilní státní instituce,
  • pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády č. 564/2006, v platném znění.


Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění.

Referent státní správy – specialista HW


náplní činností je především Vývoj kryptografických prostředků dle zákona č. 412/2005 Sb., ve znění pozdějších předpisů.

Požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání technického nebo matematického směru (zaměření na informační technologie),
  • praktické zkušenosti s vývojem HW a programováním v prostředí VHDL výhodou,
  • znalosti z oblasti kryptologie a bezpečnosti informačních technologií výhodou,
  • předchozí zkušenosti z vývoje, hodnocení nebo testování kryptografických prostředků nebo informačních a komunikačních systémů výhodou,
  • praktické zkušenosti se správou a provozem kryptografických prostředků výhodou,
  • znalost angličtiny umožňující práci s odborným textem,
  • aktivní a tvůrčí přístup k řešeným úkolům.


Práce je možná i pro absolventy vysoké školy se znalostmi z oblasti kryptologie a informačních technologií.

Místo výkonu práce je Praha.

Nabízíme:

  • práci v příjemném prostředí,
  • přístup k moderním technologiím,
  • profesní a jazykové vzdělávání,
  • zázemí stabilní státní instituce,
  • pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády č. 564/2006, v platném znění.


Součástí přijímacího řízení je následné provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění.

 

Životopis zasílejte na adresu:
P.O.BOX 49, Praha 56, 150 06
Tel. 257 283 202, Mgr. Dagmar Urbancová, vedoucí personálního odboru
e-mail: personalistika@nbu.cz

Vážení,
děkujeme Vám za Váš zájem o uplatnění v našem Úřadu. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v příštích 14 dnech od podání Vaší žádosti, považujte prosím žádost za "nerealizovanou". Nemáme bohužel kapacitu, abychom mohli reagovat na všechny žádosti o uplatnění, které průběžně dostáváme. Přesto si dovolíme ponechat Vaši žádost v databázi po dobu 2 měsíců a v případě dodatečné potřeby Vás budeme kontaktovat. Děkujeme za pochopení.

Personální oddělení