Národní bezpečnostní úřad přijme:

Účetní

Náplň činnosti:

Komplexní zajištění finanční i materiálové účetní agendy, zejména:

  • sestavování účtového rozvrhu pro dané účetní období v souladu s postupy účtování pro organizační složky státu,
  • sestavování měsíční analytické předvahy, detailní předvahy a syntetické předvahy výdajů,
  • zabezpečení předepsané archivace účetních dokladů,
  • spolupráce na metodice a postupech účtování OSS,
  • příprava podkladů pro rozpočet mzdových prostředků.

Požadavky:

  • ukončené vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání ekonomického směru,
  • nejméně pět let účetní praxe, z toho nejméně tři roky ve státní správě,
  • znalost IISSP, produktů společnosti Gordic nebo SAP,
  • dobrou znalost MS Office/Libre Office,
  • schopnost týmové spolupráce, samostatnost, pečlivost a zodpovědnost,
  • aktivní přístup ke svěřeným úkolům, ochotu učit se novým věcem.

Místo výkonu práce je Praha.

Nabízíme:

  • práci v příjemném prostředí malého kolektivu,
  • profesní a jazykové vzdělávání,
  • zázemí stabilní státní instituce,
  • pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády č. 564/2006, v platném znění.

Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění.

IT Server Administrator (MS Windows a Linux)

Náplň práce:

  • správa Windows serverů (minimálně verze 2012R2, 2008)
  • správa Linux serverů (RedHat 7.x)
  • odpovědnost za funkčnost serverové infrastruktury
  • realizuje dohodnutá optimalizační opatření
  • podle potřeby zajišťuje instalaci a implementaci nového vybavení/softwaru
  • aktivně se účastí projektů ICT - poskytuje konzultační služby projektovým týmům v rámci jejich oblasti odbornosti.

Místo výkonu práce bude Praha, Brno.

Požadavky:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání
  • praxe min. 2 roky v obdobné pozici
  • všeobecný rozhled v oblasti IT klientských a serverových technologií
  • Microsoft Windows server na úrovni domény (2008, 2012)
  • velmi dobrá znalost Active Directory, Group Policy, SCOM, SCCM, WSUS, Microsoft Exchange (2007 a vyšší)
  • velmi dobrá znalost Linuxové serveru RedHat Enterprise Linux verze 6 a 7
  • znalost virtualizace na bázi KVM - RedHat Entterpise Virtualization
  • znalost virtualizace HYPER-V
  • velmi dobrá znalost TCP/IP, DHCP, DNS, L2 a L3 komunikace
  • znalost iDRAC, iLO, IMM
  • znalost SAN technologií výhodou
  • znalost podnikových procesů a jejich provázanost v informačních technologiích
  • analytické a logické myšlení
  • svědomitost a důslednost
  • výborné komunikační schopnosti
  • schopnost týmové spolupráce
  • samostatné projektové řízení
  • dobrá znalost Office produktů (LibreOffice a MS Office)
  • anglický jazyk na technické úrovni – schopnost řešit incidenty slovem i písmem


Nabízíme:

  • práci v příjemném prostředí,
  • přístup k moderním technologiím,
  • profesní a jazykové vzdělávání,
  • zázemí stabilní státní instituce,
  • pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády č. 564/2006, v platném znění.


Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění.

Referent státní správy – specialista SW


náplní činností je především Vývoj kryptografických prostředků dle zákona č. 412/2005 Sb., ve znění pozdějších předpisů.

Požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání technického nebo matematického směru (zaměření na informační technologie),
  • praktické zkušenosti s vývojem SW aplikací a programováním v prostředí .NET (Visual Studio) nebo Java výhodou
  • znalosti z oblasti kryptologie a bezpečnosti informačních technologií výhodou,
  • předchozí zkušenosti z vývoje, hodnocení nebo testování kryptografických prostředků nebo informačních a komunikačních systémů výhodou,
  • praktické zkušenosti se správou a provozem kryptografických prostředků výhodou,
  • znalost angličtiny umožňující práci s odborným textem,
  • aktivní a tvůrčí přístup k řešeným úkolům.


Práce je možná i pro absolventy vysoké školy se znalostmi z oblasti kryptologie a informačních technologií.

Místo výkonu práce je Praha.

Nabízíme:

  • práci v příjemném prostředí,
  • přístup k moderním technologiím,
  • profesní a jazykové vzdělávání,
  • zázemí stabilní státní instituce,
  • pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády č. 564/2006, v platném znění.


Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění.

Referent státní správy – specialista HW


náplní činností je především Vývoj kryptografických prostředků dle zákona č. 412/2005 Sb., ve znění pozdějších předpisů.

Požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání technického nebo matematického směru (zaměření na informační technologie),
  • praktické zkušenosti s vývojem HW a programováním v prostředí VHDL výhodou,
  • znalosti z oblasti kryptologie a bezpečnosti informačních technologií výhodou,
  • předchozí zkušenosti z vývoje, hodnocení nebo testování kryptografických prostředků nebo informačních a komunikačních systémů výhodou,
  • praktické zkušenosti se správou a provozem kryptografických prostředků výhodou,
  • znalost angličtiny umožňující práci s odborným textem,
  • aktivní a tvůrčí přístup k řešeným úkolům.


Práce je možná i pro absolventy vysoké školy se znalostmi z oblasti kryptologie a informačních technologií.

Místo výkonu práce je Praha.

Nabízíme:

  • práci v příjemném prostředí,
  • přístup k moderním technologiím,
  • profesní a jazykové vzdělávání,
  • zázemí stabilní státní instituce,
  • pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením vlády č. 564/2006, v platném znění.


Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění.

Desktop admin a uživatelská podpora

Popis práce:

  • údržba a instalace PC a tenký klientů postavené na platformě MS Windows,
  • údržba lokálních a síťových tiskáren,
  • lokalizování a odstraňování poruch a závad na HW,
  • zpracovávání reportingů a sledování efektivní využívání IT techniky,
  • provádění profylaxe a diagnostiky PC, tenkých klientů a periferních zařízení, komponentů počítačových sítí,
  • instalace lokální počítačové sítě,
  • alespoň teoretické znalost terminálových serverů,
  • základní znalosti principů MS Active Directory.


Očekáváme:

  • SŠ/Gymnázium nebo VŠ,
  • praxe v IT na podobné pozici,
  • velmi dobré komunikativní schopnosti,
  • schopnost a ochota učit se nové věci,
  • znalost práce MS Windows 7, 8 a 10, MS Office, HW (PC, tiskárny),
  • znalost anglického jazyka – umět jednoznačně formulovat otázky směrem na podporu,
  • zkušenosti s MS SCCM výhodou.


Nabízíme:

  • práci v příjemném prostředí,
  • přístup k moderním technologiím,
  • profesní a jazykové vzdělávání,
  • zázemí stabilní státní instituce,
  • odpovídající finanční ohodnocení.

Místo výkonu práce je Praha.

Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění.

Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění.

Životopis zasílejte na adresu:
P.O.BOX 49, Praha 56, 150 06
Tel. 257 283 202, Mgr. Dagmar Urbancová, vedoucí personálního odboru
e-mail: personalistika@nbu.cz

Vážení,
děkujeme Vám za Váš zájem o uplatnění v našem Úřadu. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v příštích 14 dnech od podání Vaší žádosti, považujte prosím žádost za "nerealizovanou". Nemáme bohužel kapacitu, abychom mohli reagovat na všechny žádosti o uplatnění, které průběžně dostáváme. Přesto si dovolíme ponechat Vaši žádost v databázi po dobu 2 měsíců a v případě dodatečné potřeby Vás budeme kontaktovat. Děkujeme za pochopení.

Personální oddělení