Administrátor aplikací

Náplň činnosti:

  • zajišťovat správu a provoz informačních systémů,
  • dodržovat provozní a bezpečnostní pravidla určená k provozu informačních systémů,
  • zajišťovat příslušná nastavení a servisní pomoc a podporu,
  • odstraňování problémů a chyb,
  • objednávání a spolupráce při servisních zásazích u externích dodavatelů,
  • spolupráce na specifikaci parametrů nového aplikačního řešení a součinnost při jeho implementaci,
  • řízení a realizace dílčích úkolů na základě změnových požadavků.
  • optimalizace a návrhy na úpravy provozovaných informačních systémů.

Požadavky:

 

  • SŠ nebo VŠ vzdělání,
  • praxe min. 2 roky v obdobné pozici,
  • znalost struktury a fungování operačních systémů a softwaru obecně,
  • zkušenost s prostředím MS SQL a Oracle DB,
  • základní znalost jazyka SQL,
  • komunikační schopnosti a týmovou spolupráci, systematičnost, důslednost a důraz na detail,
  • znalost anglického jazyka na technické úrovni (manuály, návody, apod.),
  • spolupráci s ostatními kolegy ohledně návrhu architektury a jednotlivých řešení za vlastní oblast zodpovědnosti

Místo výkonu práce je Praha.

Nabízíme:

  • práci v příjemném prostředí,
  • odpovídající finanční ohodnocení,
  • profesní a jazykové vzdělávání,
  • zázemí stabilní státní instituce,
  • pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením
    vlády č. 564/2006, v platném znění.

Součástí přijímacího řízení je následné provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle
zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění.

 

Právník - oddělení metodiky bezpečnostního řízení

Popis práce:

  • příprava a vypracování správních rozhodnutí,
  • analýza a zaujímání stanovisek k různým materiálům z právního hlediska,
  • právní podpora odborných útvarů Úřadu.

Požadavky:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání právního směru,
  • dobrá orientace v právním řádu ČR,
  • znalost práce na PC,
  • velmi dobré analytické schopnosti a myšlení,
  • vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu,
  • odolnost proti stresu,
  • praxe v právní oblasti výhodou.

Místo výkonu práce je Praha.

Nabízíme:

  • práci v příjemném prostředí,,
  • profesní a jazykové vzdělávání,
  • zázemí stabilní státní instituce,
  • odpovídající finanční ohodnocení.
Součástí přijímacího řízení je následné provedení bezpečnostního řízení
k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění.

Právník - odbor právní a legislativní

Náplň činnosti:

  • tvůrčím způsobem se podílí na přípravě složitých systémů právních úprav s dopady na právní poměry České republiky nebo je posuzuje v rámci legislativní činnosti,
  • podílí se na jednáních pracovních skupin a orgánů EU a NATO v oblasti ochrany utajovaných informací,
  • spolu s věcnými gestory se zúčastňuje projednávání návrhů právních předpisů podle pokynu vedoucího oddělení,
  • tvůrčím způsobem zpracovává návrhy právních předpisů v oblasti ochrany utajovaných informací a návrhy interních aktů řízení v působnosti Úřadu,
  • samostatně zpracovává odborná stanoviska Úřadu z oblasti ochrany utajovaných informací, po legislativní stránce odpovídá za zpracování přidělených materiálů pro vládu, Bezpečnostní radu státu, Parlament České republiky, případně pro další orgány a osoby,
  • samostatně zpracovává stanoviska Úřadu k návrhům právních předpisů nebo materiálům nelegislativní povahy předkládané nebo posuzované Úřadem, odpovídá za soulad předkládaných materiálů s Legislativními pravidly vlády, Jednacím řádem vlády nebo Jednacím řádem Bezpečnostní rady státu,
  • samostatně po legislativní stránce zpracovává podklady předkládané Úřadem vládě, Parlamentu České republiky, případně dalším orgánům státu,
  • podílí se na zpracování podkladů Úřadu do Plánu legislativních prací vlády,
  • samostatně zpracovává stanoviska Úřadu k návrhům obecně závazných právních předpisů.

Požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo,
  • velmi dobré analytické schopnosti a myšlení,
  • 2 roky praxe na pozici legislativního právníka výhodou.

Nabízíme:

  • práci v příjemném prostředí,
  • odpovídající finanční ohodnocení,
  • zaškolení v oblasti tvorby právních předpisů,
  • profesní a jazykové vzdělávání,
  • zázemí stabilní státní instituce,
  • pracovní a platové podmínky v souladu se zákoníkem práce a nařízením
    vlády č. 564/2006, v platném znění.
Součástí přijímacího řízení je následné provedení bezpečnostního řízení
k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění.

Analytik - průmyslová bezpečnost

Náplň činnosti:

  • zpracování žádosti podnikatele v rámci provádění bezpečnostního řízení o vydání osvědčení podnikatele,
  • vyhodnocování splňování podmínek pro vydání osvědčení podnikatele u držitelů osvědčení podnikatele,
  • přímá komunikace a metodická činnost se žadateli o vydání osvědčení podnikatele, komunikace s orgány státní správy a institucemi,
  • zpracování dílčích rozborů a zpráv o situaci na úseku ochrany utajovaných informací u podnikatelů v ČR,
  • analýza a zaujímání stanovisek k různým materiálům z bezpečnostního a ekonomického hlediska,
  • příprava a vypracování správních rozhodnutí.

Požadavky:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání ekonomického, humanitního nebo bezpečnostního směru,
  • dobrá orientace v právním řádu ČR,
  • dobrá orientace v právních předpisech upravujících podnikání v České republice,
  • znalost práce na PC,
  • velmi dobré analytické schopnosti a myšlení,
  • vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu,
  • pečlivost, přesnost a odpovědnost,
  • odolnost vůči psychické zátěži,
  • praxe v oblasti účetnictví podnikatelů výhodou.

Místo výkonu práce je Praha.

Nabízíme:

  • práci v příjemném prostředí,
  • profesní a jazykové vzdělávání,
  • zázemí stabilní státní instituce,
  • odpovídající finanční ohodnocení.

Součástí přijímacího řízení je následné provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle
zákona č. 412/2005 Sb., v platném znění.

 

 

 

Životopis zasílejte na adresu:
P.O.BOX 49, Praha 56, 150 06
Tel. 257 283 202, Mgr. Dagmar Urbancová, vedoucí personálního odboru
e-mail: personalistika@nbu.cz

Vážení,
děkujeme Vám za Váš zájem o uplatnění v našem Úřadu. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v příštích 14 dnech od podání Vaší žádosti, považujte prosím žádost za "nerealizovanou". Nemáme bohužel kapacitu, abychom mohli reagovat na všechny žádosti o uplatnění, které průběžně dostáváme. Přesto si dovolíme ponechat Vaši žádost v databázi po dobu 2 měsíců a v případě dodatečné potřeby Vás budeme kontaktovat. Děkujeme za pochopení.

Personální oddělení