Pracovník fyzické bezpečnosti - referent státní správy

Náplň činnosti:

  • posuzování dokumentace z hlediska bezpečnostních technologií a technických prvků zabezpečení objektů,
  • přímá komunikace a metodická činnost s orgány státní správy a institucemi v oblasti fyzické bezpečnosti,
  • zpracování dílčích rozborů a zpráv o situaci na úseku ochrany utajovaných informací v oblasti fyzické bezpečnosti,
  • analýza a vytváření stanovisek k různým materiálům z bezpečnostního hlediska,
  • příprava a vypracování správních rozhodnutí.

Požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání technického směru,
  • znalost AJ na úrovni B1,
  • základní orientace v bezpečnostních technologiích,
  • dobrá orientace v právním řádu ČR,
  • dobré analytické schopnosti a myšlení,
  • vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu,
  • pečlivost, přesnost a odpovědnost,
  • řidičský průkaz skupiny B,
  • časová flexibilita – časté pracovní cesty,
  • odolnost vůči psychické zátěži.

 Místo výkonu práce je Praha.

Nabízíme:

  • práci v příjemném prostředí,
  • stravování v areálu úřadu,
  • profesní a jazykové vzdělávání,
  • 5 týdnů dovolené + placené sick days,
  • zázemí stabilní státní instituce,
  • odpovídající finanční ohodnocení. 

Specialista oddělení uživatelské podpory

Náplň činnosti:

  • řešení požadavků uživatelů výpočetní techniky,
  • spolupráce v rámci odboru komunikačních a informačních systémů,
  • lokalizování poruch a závad na HW a jejich odstraňování spolu s dodavateli,
  • přispívání do dokumentace u řešených projektů,
  • provádění profylaxe a diagnostiky HW.

Požadavky:

  • SŠ nebo VŠ obor IT,
  • praxe v IT,
  • velmi dobré komunikativní schopnosti,
  • přehled v oblasti IT - TCP/IP, MS AD, VPN, PKI, Terminal Services,
  • výborná znalost prostředí Windows 7, 8, 10, MS Office,
  • znalost AJ na technické úrovni,
  • zkušenosti s MS SCCM výhodou,
  • schopnost a ochota učit se nové věci.

Nabízíme:

  • placená odborná školení,
  • práci v příjemném prostředí,
  • přístup k moderním technologiím,
  • profesní a jazykové vzdělávání,
  • 25 dní dovolené
  • placené sick days
  • příspěvky na kulturní, sportovní a společenské akce,
  • možnost zajištění ubytování,
  • zázemí stabilní státní instituce.

Síťový administrátor

Náplň činnosti:

  • posuzování dokumentace z hlediska bezpečnostních technologií a technických prvků zabezpečení objektů,
  • spolupráce s orgány státní správy a institucemi v oblasti informační bezpečnosti,
  • zpracování dílčích rozborů a zpráv o situaci na úseku ochrany utajovaných informací v oblasti informační bezpečnosti,
  • analýza a vytváření stanovisek k různým materiálům z bezpečnostního hlediska.

Požadavky:

  • vysokoškolské vzdělání technického směru,
  • znalost AJ na technické úrovni,
  • základní orientace v bezpečnostních technologiích,
  • dobré analytické schopnosti a myšlení,
  • dobré vyjadřovací schopnosti v písemném a mluveném projevu,
  • pečlivost, přesnost a odpovědnost,
  • odolnost vůči psychické zátěži.

Místo výkonu práce je Praha.

Nabízíme:

  • placená odborná školení,
  • práci v příjemném prostředí,
  • přístup k moderním technologiím,
  • profesní a jazykové vzdělávání,
  • 25 dní dovolené
  • placené sick days
  • příspěvky na kulturní, sportovní a společenské akce,
  • možnost zajištění ubytování,
  • zázemí stabilní státní instituce.

Pracovníka/pracovnici úklidu

Popis práce:

  • provádění běžného úklidu v prostorách úřadu.

Požadavky:

  • zkušenosti s úklidem,
  • spolehlivost,
  • samostatnost, pečlivost, aktivní zájem o práci,
  • trestní bezúhonnost.

Místo výkonu práce je Praha.

Nabízíme:

  • pracovní poměr na DPP nebo DPČ,
  • práci v příjemném prostředí,
  • zázemí stabilní státní instituce.

Součástí přijímacího řízení je provedení bezpečnostního řízení k uchazeči dle zákona č. 412/2005 Sb., o ochraně utajovaných informací a o bezpečnostní způsobilosti, v platném znění.


NÁRODNÍ BEZPEČNOSTNÍ ÚŘAD,

Ing. Zdeněk Vaněk, e-mail: personalistika@nbu.cz
Na Popelce 2/16, 15000 Praha – Košíře, Česká republika

 

Životopis zasílejte na adresu:
P.O.BOX 49, Praha 56, 150 06
Ing. Zdeněk Vaněk, vedoucí oddělení personálního
e-mail: personalistika@nbu.cz

Vážení,
děkujeme Vám za Váš zájem o uplatnění v našem Úřadu. Pokud Vás nebudeme kontaktovat v příštích 14 dnech od podání Vaší žádosti, považujte prosím žádost za "nerealizovanou". Nemáme bohužel kapacitu, abychom mohli reagovat na všechny žádosti o uplatnění, které průběžně dostáváme. Přesto si dovolíme ponechat Vaši žádost v databázi po dobu 2 měsíců a v případě dodatečné potřeby Vás budeme kontaktovat. Děkujeme za pochopení.

Odbor personální

 

Informace o zpracování osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) pro účely výběrového řízení nových zaměstnanců Národního bezpečnostního úřadu

I.                        Správce osobních údajů

Správcem osobních údajů je Národní bezpečnostní úřad, Na Popelce 2/16 Praha 5 150 06 (dále také „správce“), poštovní adresa: Národní bezpečnostní úřad, P.O. Box 49, Praha 56 CZ 150 06, e-mailová adresa: posta@nbu.cz, ID datové schránky: h93aayw.

II.                        Pověřenec pro ochranu osobních údajů

Pověřencem pro ochranu osobních údajů NBÚ je MgA. Mgr. Zuzana Chudomelová, e-mailová adresa: poverenec.GDPR@nbu.cz, tel: 257 283 357.

III.                        Účel zpracování a právní základ pro zpracování

Přijímání nových zaměstnanců – zpracování je nezbytné pro provedení opatřeních přijatých před uzavřením smlouvy.

IV.                        Rozsah zpracovávaných osobních údajů

Osobní údaje jsou zpracovány v rozsahu, v jakém je uchazeč (subjekt údajů) správci poskytl, a to v souvislosti se zájmem o pracovní pozici v rámci Národního bezpečnostního úřadu.

Správce zpracovává zejména tyto osobní údaje:

  • jméno a příjmení,
  • titul,
  • vzdělání,
  • e-mailová adresa,
  • telefonní číslo.

Poskytnuté údaje správce nepředává třetím stranám.

V.                        Způsob zpracování a ochrany osobních údajů

Zpracování osobních údajů provádí správce. Zpracování je prováděno v jeho sídle jednotlivými pověřenými zaměstnanci.

Správce přijal technicko-organizační opatření k tomu, aby přístup k osobním údajům ať již v listinné nebo elektronické formě měli pouze oprávnění zaměstnanci správce.

VI.                        Práva subjektů údajů

Subjekt údajů je za podmínek stanovených obecným nařízením o ochraně osobních údajů a zákonem upravujícím ochranu osobních údajů oprávněn:

  • žádat poskytnutí informací a přístup k osobním údajům,
  • žádat opravu nepřesných osobních údajů,
  • žádat výmaz osobních údajů („právo být zapomenut“),
  • žádat omezení zpracování,
  • žádat přenositelnost údajů,
  • vznést námitku,
  • nebýt předmětem rozhodnutí založeného na automatizovaném individuálním rozhodování, včetně profilování.

Subjekt údajů je také oprávněn podat stížnost Úřadu pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, Praha 7 170 00, e-mailová adresa: posta@uoou.cz.

VII.                        Doba uchovávání

Osobní údaje neúspěšných uchazečů o zaměstnání jsou uchovávány po dobu výběrového řízení do dne vzniku pracovního poměru vybraného uchazeče o zaměstnání. Po uplynutí této doby jsou dokumenty obsahující osobní údaje zlikvidovány.